Popularne posty

wtorek, 12 lutego 2013

Rewers ARMIA



Armia - Jeszcze raz, jeszcze dziś

ARMIJA dar karta dar siandien

Popatrz jak wieje ten wiatr
Paziurek kaip pucia tas vejas

Posłuchaj jak szumi ta woda
Paklausyk kaip gaudzia tas vanduo

Czerwona jest krew
Raudonas yra kraujas
Biały jest śnieg
Baltas yra sniegas
Tam jest Twój skarb
Ten yra Tavo turtas
Gdzie serce Twoje
kur sirdis Tavo

Jeszcze raz
jeszcze raz
jeszcze dziś
Ramię w ramię
Ja i Ty

Jeszcze raz
jeszcze raz
jeszcze dziś
Ramię w ramię
Ja i Ty

Pamiętaj co znaczy by żyć
Atsimink ka reiskia gyventi

Pamiętaj co znaczy umierać
Atsimink ka reiskia mirti
Znów słychać ten śpiew
Vel girdeti tas dainas
Brzmi złoty róg
Skamba auksinis ragas
Wstawaj! Walcz!

Kelkis ! Kovok!

Jesteśmy z Tobą

Mes esame su Tavimi

Jeszcze raz
jeszcze raz
jeszcze dziś
Ramię w ramię
Ja i Ty

Jeszcze raz
jeszcze raz
jeszcze dziś
Ramię w ramię
Ja i Ty

Zapomniałeś skąd przychodzisz

Pamirsei is kur Tu ateini
Czy zapomniałeś?

Ar pamirsei ?
Zapomniałeś kim jesteś
Tu pamirsei kas Tu esi
Czy zapomniałeś?
Zapomniałeś dokąd idziesz
Tu pamirsei kur Tu eini
Czy zapomniałeś?
Zapomniałeś po co żyjesz
Tu pamirsei del ko gyveni
Czy zapomniałeś?

Mieczów Ci u nas dostatek
Kalavejai mes turime pakankamai
Kto przyjaciel a kto Twój wróg
Kas draugas o kas Tavo priesas
Nie umarł duch
Ne mire Dvasia

Nie zginie człowiek
Ne prapous (liks) zmogus
Tak nam dopomóż
Taip tegu mums padeda Dievas!

Dopomóż Bóg

Jeszcze raz
jeszcze raz
jeszcze dziś
Ramię w ramię
Ja i Ty

Jeszcze raz
jeszcze raz
jeszcze dziś
Ramię w ramię
Ja i Ty


Tłumaczenie: Nerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz